torsdag 10 april 2014

Godmorgon Sunshine!!!

Godmorgon Sunshines!!!

Vaknade imorse av att solen lös in igenom persiennerna, hur glad blir man inte då?
Så mycket lättare att kliva ur varma sängen i alla fall.

Liten var riktigt risig igår.
Min lilla älskling.
Febern låg över 39 hela dagen och stundtals strax över 40.
Än så länge sover Liten men jag håller tummarna att hon kommer må bättre idag.


Lillprins var på sin brottning som måste varit extra kul igår kväll.
Ingen av spelarna kom ut i tid... 35 minuter efter sluttiden kom de äntligen.
Jag höll på att bli smått galen när det var ont om parkeringar och jag ville hem till Liten.

Tack för smartphone konceptet som hjälpte mig att fördriva tiden.


En trött jag hamnade i fåtöljen med lite rött och Efterlyst på TV, tråkigt nog somnade jag till långt innan Aschberg sa God Kväll. Att jag inte lär mig att lyssna på sovklockan som ringde mycket tidigare....


Solen skiner och jag tänker minsann fånga dagen och göra den till min torsdag.

Hoppas era Torsdagar också blir precis så som ni önskar!!!

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: