onsdag 9 april 2014

Hemma, Hockey, Höst, Handla och Hälsa!!!

Godmorgon Sötisar!!!

De här med återblickar värkar bli en följetong här hos mig.
Tiden och orken fanns inte riktigt igår därav nya återblicken.

ATELJERISTOR tycker om att måla och kan de inte här så målar de där.
Piggtittaren från en loppis förra hösten är nu äntligen fixad.
Hoppas nu att den passar bra på Tildas nya rum..
Tildas nya rum växer långsamt fram och det var en glad och nöjd
tjej som fick flytta in på sitt rum igår kväll.


HOCKEY i LW hallen många timmar för Marcel idag.
Det var lite för många timmar att bara sitta och titta på hockey,
så jag tog en sväng på IKEA


IKEA en tisdag vid kl:17 var hur lugnt som helst.
Jag var där för att kika på mattor och en guldfärgad ramspegel till Tildas rum.
Mattor var svårt att välja och självklart så blev det fel färg.
Spegeln blir nog bra i alla fall medan mattan får bytas till svart för att ge rummet lite karaktär.


Höst? Jag som trodde att april var en vårmånad!
Det har regnat och regnat i 2 hela dar här i Uttran vilket är så trist tycker jag.
Nu håller jag tummarna för att onsdagen blir en vårligare dag.



Tjing Tjong!!!

Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: