lördag 5 april 2014

Hemma Hos!!!

Hej på er alla Sötisar!!!

Det var alldeles för länge sedan jag kikade in här på bloggen.
Hur som helst så har dagarna bara rullat på med en massa måsten
och en hel del kul.

Hemma hos Absolut Atelier.
Hemma hos Absolut på Cocktail hour igår kväll med Robert.
Atelier utgör någon form av showroom för Absolut.
Vilka fantastiska lokaler särskilt för en liten jag som älskar inredning och design
fanns det så mycket att betrakta och att ta med sig i mitt tankebibliotek.


Snyggaste baren jag sett tror jag nog. Wao sa vi nog alla som var på Cocktail Hour träffen.




Denna lampan var nog min favorit detalj i inredningen. Har ni sett något liknande?
Helt bedårande!


Men jag måste erkänna att det var allt en snurrig liten jag som kom hem i natt.
Bartenderna var jätteduktiga och framför allt ganska kul.
Jag köpte upplevelse via Greatdays i present till Robert.
Jag kan varmt rekommendera att gå på Cocktail Hour.

Titta vad jag fann vid vår bäck på framsidan, kan man bli annat än glad och vårlig?


Kalas för Roland.
Firades med god fika och glad skratt.
Grattis Grattis Roland!!!



Nu är det dags för lite stök i köket igen och svänga med trollspöet.
Ha nu en bra lördagskväll för det tänker jag ha.

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: