tisdag 22 april 2014

Hur som helst nu vet ni det också!!!

Hej Hopp!!!

Solen har strålat hela dagen och det har varit riktigt varmt.
Så himla underbart!!! 

För er som tyckte att jag tog i för mycket i mitt förra inlägg kan vara lugna,
jag ska vara snäll. Men ni måste förstå att när lilla jag fått höra på flera håll under en helg
hur föräldrar indirekt kränker andra lags spelare och ledare på ett rent elakt och hotfullt sätt
blir det lite för mycket för mig.
 Och för er som tyckte att bilden med föräldrafigurerna var elak ska ni få veta att den är en klipp och klistra bild med hockeybild + 3 målade figurer. Vilket innebär att de 3 figurerna är påhittade.

Hur som helst nu vet ni det också!!!

Jag njöt på parkbänken idag på lunchrasten men det är nu jag önskat att önskat att mina lurviga redan fått lite färg och att alla de springrundor och sittupsen jag tänkte gjort blivit gjorda.
Grrr!!! Alltid lika surt varje år...


Snart dags att hämta hem gympatjejerna från gympaträningen.

Idag kommer jag somna innan vaggvisan är slut känns det som...

Kramis alla Sötisar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: