söndag 6 april 2014

Jag hade tänkt mig en!!!

Godmorgon!!!

Då var det redan söndag jag säger det ofta men "Varför går helgerna så fort?".
Jag hade tänkt mig en varm och solig dag med grillning vilket känns så
där i detta gråmulna trista väder.
Men vem vet det kan ju vända till sol, jag hoppas i allafall.

Tjejerna är lämnade på gympaträningen.
Jag kan bara tycka att ledarna är så sena varje gång.
Oftast står det 10 - 15 tjejer utanför dörren innan någon kommer med
larmkort typ 5 minuter efter att de skulle börjat.
Jag tänker också att flera av de tjejer som blir avsläppta utanför hallen
och får stå och vänta ganska länge innan någon kommer
- Vem har ansvar för dem när klockan kan bli efter träningens start?

Mesproppen JAG vågar inte åka förrän någon kommer.


Dagens Tanke!

Det är de som 
går vilse som
hittar de nya 
vägarna.

Vad vill jag säga med denna tanke?
Kanske att man måste brinna för att kunna brinna upp.
De som brinner för mycket har ofta svårast att finna balansen i att brinna lagom.
Nya vägarna hittas av de som brann upp eller gick vilse bara de får lite tid till att hitta dem.

Puss och Kram!!!

Vi hörs snart igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: