torsdag 10 april 2014

Klick Godis!!!

Halloj!!!

Liten är fortfarande riktigt risig med hög feber och ont i kroppen.
Stackars lilla Älskling!
Tilda oroar sig mest för om hon ska bli frisk tills bowlingkalaset på lördag.
Jag håller tummarna men det kan kanske bli svårt - Hoppas Hoppas!!!

Glada dagar ska man fira med glada saker såsom lite KlickGodis då menar
 jag förstås webbshopping.

Holmbytorp Inredning & Design är en av mina favorit butiker att kika in hos
med snyggt upplägg och vackra inspirerande bilder.
Jag har för vana att ofta besöka butikernas rea sidor där man ofta kan hitta riktiga fynd.
Dagens fynd från Holmbytorp gick på strax över 100ringen med frakt.
Sådant gillar lilla Jag!


Dags att ge mig några solstrålar innan Liten vaknar igen för nu förtiden 
ska det vara bra att sola igen.

Hallo! kan de bestämma sig snart farligt eller bra.

Ha det gott!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: