fredag 18 april 2014

Långfredag = Lång Fredag!!

Glad påsk på er alla!!!

Lång fredag idag med en massa innebandy och hockey och bara vinster.
Kan ni tänka er vilka duktiga lag våra kilar spelar i?
I morgon blir det mycket mera av både bandy och hockey och så ska
vi jobba i Påskcupens cafe också.
Ingen lugn och ro denna påsken här inte.

Fantastiska FBI TULLINGE bjöd på fin fin bandy i sina matcher.


Wille busted!!!




Min lilla kärlek och lilla jag påskpussas!!!





Tråkigt nog åkte inte kameran fram i Salems iskalla ishall men all heder och kärlek till
Flempan gänget som vunnit sina matcher idag. Ni är bara bäst!!!


Alla mina fina njut av denna långa fredags kväll. 

För det tänker jag göra i soffan med alla mina älsklingar.

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: