måndag 14 april 2014

Måndags dejt med Världens finaste tjej!!!

Hej Hej!!!

Började dagen att besöka Liljeholmens Ortopedi och doktor Kjellström.
Jag måste erkänna att jag varit nervös inför besöket.
Men nu är allt bestämt operation 28 maj och sjukskriven 8 veckor.
Oj oj oj! vad länge! jag hade räknat med att operationen skulle bli av tidigare.
Tusen frågor i mitt huvud - Hur blir sommaren då med sol och bad, roliga resor och äventyr?

Livet rullar vidare det är bara att göra det bästa av min situation...


Måndags dejt med Världens finaste tjej!!!

Vi tog oss till Skansen vilket var super länge sedan för mig.
Skansen bjöd på underbart väder och en så härlig dag med Roberts och min fina dotter.






Efter Skansen tog vi en lång promis längs Strandvägen till Kungsan och gjorde som de flesta andra
fotade körsbärsträden. Lite shopping blev det på Body Shop nya Body Butter hamnade i påsen.



Just idag är jag så glad över att våren varit här och att några stenar fallit från mitt hjärta.

Live your dream!!!

Puss Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: