fredag 11 april 2014

Myser i soffan!!!

God Morgon!

Det är ingen vanlig dag för det är fredag idag. 
Har ni några roliga fredagsplaner?
Hos mig är det lugnt, Tilda är fortfarande inte frisk i magen
och har feber.
Så vi myser i soffan framför barnfilmer det är bara godispåsen
som fattas men den kommer nog till kvällen.

Lindex & Kate Hudson har varit ett par ett tag nu men jag
har inte riktigt hittat mig i kollektionen förrän idag.
Tilda och jag kikat runt på skolavslutningsklänningar och hittade en
riktigt söt hos Lindex och på den vägen blev det Hudson och jag.
Shortsen är mina givna favoriter även Kimonon är sommar för mig kanske
är den dock lite stor i M som var minsta storleken som fanns kvar.



Baka baka liten kaka. Nya planer - det blir bakning nu när filmen tog slut.

Liten får nog mest titta på när hon inte är riktigt frisk ännu.

Kram till er alla!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: