söndag 27 april 2014

Sommarkänsla hela helgen!!!

Hej Hopp!!!

Vi har haft sommar hela helgen, hur underbart som helst, eller hur?

Lördagen bestod av en himla massa hockey som alltid.
Först träning i Ritorp hallen och sedan upp till Märsta och match mot Wings.
Vinst för Flempan med 7-2!
Kul med vinst när laget spelade riktigt bra och lika kul att träffa en av Wings målisarnas föräldrar.
Wings ena målis är Bjurling kompis med Marcel och med i samma Exclusive grupp.



Nu är det bestämt!
Den 8 maj åker jag och Liten till solen 1 vecka.
Alanya blev det igen för att säkra att det är större chans att vi få sol och värme.



Sommar hela dagen!!!
Jag blir så glad och lycklig av sommar och sol.
Hela dagen har jag varit ute och fixat i trädgården på baksidan.
Tror till och med att min lilla nos blivit lite bränd.

Jag är helt kär i mina träskor. Har ni sett hur fina de är?


Kramar till er alla!!!

Puss Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: