fredag 25 april 2014

Vad ska vi välja?

Hej Hej!!!

Hur mår ni mina fina Bloggisar?

Jag mår bra men Jisses vad det har varit mycket denna veckan
så att jag haft skallevärk hela eftermiddagen och att jag däckade på soffan efter jobbet
var nog inte så konstigt.
Nu däremot efter en tupplur med skallevärks piller innanför skinnet känns det okej igen.

Unga Herr Rådjur kan inte var riktigt som han ska. Han haft hängt här i området säkert över 1 år
och varit lite halvknasig. Idag var han nere på vår altan och trampade trots att Tilda och jag satt
i varsin soffa i vardagsrummet. Även när Tilda knackade på rutan gick han omkring, Galning!
Så jag tokig att bara stirrade på honom och inte hittade någon kamera förrän han gått upp en bit på baksidan.
Sorry Herr Rådjur!!!


Vad ska vi välja?
Om det funkar med allt så åker jag med Liten 1 vecka till solen innan min operation av foten nu i maj. Imorgon ska jag kolla upp möjligheterna och vad som kan finnas kvar.
Nu lutar det mot Turkiet eller Kos, Liten röstar på Turkland medan jag hejar på Kos.
Men egentligen spelar det ingen roll bara jag får sol och bad....

Vad hade ni valt?


Snart tänker jag sätta mig med en god kopp the och bara njuta av tystnaden.

Hoppas ni alla haft och får en toppen kväll!

Natt Natti!!!

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: