lördag 3 maj 2014

Äventyr runt Bosön!!!

Hej Hej!!!

Det är lördag idag men jag tycker att det känns som det redan hunnit bli söndag.
Förmodligen för att det varit så många lediga dagar.
Tack underbara våren för alla lediga extra dagar.
Mee Like!!!

Hiskligt tidig morgon idag och mot dagens äventyr på Bosön.
Marcel hade nya Bjurling Exclusive säsongens fystester.
Herre Gud! Vad de är duktiga målisgänget!!!

Så tidigt så att jag inte ens hann med morgonkaffet utan fick äta frulle på Bosön.


Vacker miljö ute på Bosön.
Tilda och jag gick på äventyr ute på Bosön området.
Vi blev positivt överraskade över områdets variation med härliga promenadstråk, havet, vackra byggnader och liv och rörelser överallt.





Efter Bosön blev det stopp i Skäris för den del småärenden och växla lite Turkiska lire.
Nu när Tildas mobil äntligen är igång och jag hamnat i favorithörnet känns min lördag riktigt soft.


Ha det gott!!!

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: