måndag 5 maj 2014

Håller mina tummar!!!

Hallojjj!!!

En ganska konstig dag efter mycket om och men med örat men nu är jag på banan igen.
Så skönt!!!

Jag kan inte räkna alla gånger jag kikat på väderrapporter idag.
Det ser nämligen ut att bli en del regn i Alanya framåt veckan.
Jag hoppas verkligen att det inte kommer bli så, det var ju sol och bad vi skulle ha.....
Håller mina tummar och ber till Tor att han svingar hammaren med sol över Turkland....

 

Varför är det så kallt fast solen skiner?
Det kan inte bara vara jag som vill njuta av våren fullt ut.
Trotsade kylan och firade de små solglimtar som ändå fick skina igenom alla moln.
Strumpbyxor funkade ju bara när jag fick springa in fortast möjliga.
Jag ogillar verkligen att frysa....




Nya naglarna som jag bara LOVE!!!
Jag känner mig så fin i dem. 
Tilda tycker att de ser ut som Monika´s för såna brukar Monika ha.
Tack bästa Monika!!!

 

Voltträning på studsmattan...
En syssla som sker minst en gång varje dag.
Tänk om jag kunde som jag kunde förr - vad kul vi skulle haft då Tilda och jag....
Jag skulle säkert kissat på mig om jag skulle pröva.... om inte så skulle jag slå ihjäl mig.
Men bra sugen blir jag ju som gammal gymnast....


Imorgon blir det nya tag med en lång dag på jobbet när schemat säger Husmöte på kvällen.

Ta hand om er så hörs vi imorgon!!!

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: