söndag 4 maj 2014

Heej alla Söndagsfirare!!!

Hej!!!

Har ni haft en bra söndag?


Syntkonserterna har avlöst varandra här hemma idag.
Tilda fick för sig att hon skulle ta in Willes synt och sedan dess
har vi haft flera föreställningar i huset.
Ganska duktig blev hon mot slutet och kunde spela några korta
melodislingor....


Jag hade tänkt att jag skulle hinna med så mycket idag men orken infann sig aldrig.
Hela dagen har jag känt mig seg och frusen.
Försökte kurera mig med varmt the och en av varje bland
skafferiets halstablettsförråd.
Bara så du vet lilla knaset som jag känt idag - Det är inte läge riktigt nu!!!
Kom tillbaka i slutet av nästa vecka!!!


Söndagens dagsverke!!!

En dejt med Gröna Herr Bosch runt i trädgården.
Hoppas Herr Bosch känner sig lika nöjd över resultatet som jag gör.
Fint blev det i alla fall!!!


Dagens shopping tips!!!

Vattenflaskor från House Doktor. Riktigt snygga flaskor med skruvkork.
Jag köpte mina från My Tivoli butiken.


Lilla jag tänker allt ta tag i mina kuddar och gosa in mig ordentligt.
Idag har jag varit lilla Pippi Kamilla. Eller åtminstone så har jag känt mig som lilla Pippi.


Sov Gott - Dröm Sött!!!

Kram på er !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: