tisdag 6 maj 2014

Jag klickade visst lite fel!!!

Hej & Hoj!!!

Hemma efter en lång dag på jobbet för idag stod det kvällsmöte på schemat.

Efter jobbet blev det Solbo för att hämta paket som kommit.
Wille blev både glad och nöjd när hans nya datagrejer låg i ena paketen.
Men jag tänkte visst lite fel....Brukar alltid beställa 10 liter burspån till Anaheim
från ZOO.se men jag klickade visst lite fel och beställde 110 liter.

Oj Oj Oj! Vilken stor säck det blev!!!


Vattenflaskorna från My Tivoli var ännu finare i verkligheten  - Sjukt nöjd!!!


Dagens randiga tips!!!

Randigt är ju alltid så rätt och somrigt. Gillar ni ränder kolla då in Michael Kors nya fina väska...


Om jag hade haft lite småslantar i spargrisen hade jag nog inte tvekat...

Nu är det dags för att heja på Sanna och Sverige i Eurovision.

Puss Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: