onsdag 14 maj 2014

Last evening on Pascha!!!

Hej på er!!!

Vemodigt som alltid när semestern börjar ta slut.
Liten har varit lite orolig hela dagen med en känsla av att
snart skiljs de åt Tilda och hennes tvilling som Tilda säger om
finaste Malva.
Jag måste erkänna att även jag tycker det är trist för de har blivit så goda vänner.
Hoppas verkligen att vi kan få till så att de får träffas snart igen.

Strand fotografering innan det var dags för avskedsmiddagen med Pascha gänget.








Avskedsmiddag fint som snus men vet inte om maten slog buffen i alla fall?
Det slutade med kaffe och dessert på vanliga stället trots allt.



Veckans charmtroll!!!

Alltid med ett stort leende på läpparna som såg allt utan Nemo Problemo.
 


Sista showen.


- Mamma! Du och Åsa säger väl inte bara att Malva och jag ska få träffas snart igen?
- För då fattar ni ingenting. Vi är kompisar FOREVER om du fattar vad det innebär.
- Vet du mamma, jag saknar henne redan så jag känner tårar.....


Lilla älskade Tilda!!!
- Jag vet att du tycker så mycket om Malva och jag ska verkligen försöka så att ni kommer att ses
snart igen.
 Love you Tilda!!! Tack hjärtat för en toppen vecka med dig!! I morgon får vi äntligen krama på våra killar igen!!!

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: