måndag 19 maj 2014

Lika urblåst som håret!!!

Hej på er!!!
 
Hur har ni det?
Det är nästan ett dygn sedan jag kikade in här, visa dagar finns blogginspiration i massor
och andra dagar ingen alls. Så kändes det igår jag hade ingen lust och ingen inspiration alls för att blogga.

Jag känner mig ganska stressad över en massa saker både proffsdag på jobbet,en stundande operation, en massa måsten som aldrig hinns med och drömmar som aldrig slår in (även om jag lämnar in egen rad på hästarna på lördagar). Jag känner mig lika urblåst som självtorkade håret på denna bilden.


Egentligen skulle jag bara behöva sparka av mig skorna och landa i gräset och vara....


Tilda bakade sin läxa och bjöd på fika till Talangfinalen igår. Här hemma hejade vi på Rackartygarna!!! De borde vunnit tycker jag faktiskt.....


Dagens jag presenterade London Pants från Womanize med jeansskjorta. Mjukare och skönare byxor får man verkligen leta efter. Att de är så tunna gör dem så fiffiga på sommaren när de är varmt.



Tilda är så lycklig!!!
Idag har hon Skype med sin fina vän Malva.
Ett stort leende på läpparna med ögon som bara glittrade efter att hon fick prata med sin vän.


Ikväll blir det en tidig kväll för mig. Jag längtar efter mina gosiga kuddar.

Puss och Kram!!!

1 kommentar:

Namn:
Email:
Blogg: