fredag 16 maj 2014

Maskrosor är inte alls fula!!!

Hejsan!!!

Det går alldeles för fort att komma tillbaka till verkligheten igen.
Visst är det skönt hemma men att känslan inte kan stanna kvar lite längre
fattar jag bara inte.

Tröttis nummer 1 har jag varit idag. Som tur var hade kollegorna planerat för lugn dag.
Salem bjöd på sol och kaffet och de vackra blommorna från en av mina godisar
värmde mitt hjärta.

Vem och varför säger vi så ofta att maskrosor är fula blommor?
Kan man annat än bli glad av de gula små hattarna som sticker upp lite här och där.




Mysigt med kaffe i solen.
Bordet var bara för charmigt med alla inristningar om tidigare gäster....



Ett besök på vårdcentralen med Wille och hans hälar resulterade i inflammation i hälsenorna.
Medicinen blev kräma, tänja, kilklackar i skor och sjukgymnastik.
Våra hungriga magar blev mätta och belåtna efter ett besök i McDriven innan det var dags
att ta sig tillbaka till jobbet.


Lilla jag är verkligen trött idag. Så dags för lite kaffe och glass.

Tänker krama mig egna kuddar om en liten stund...

Natti Natti!!!

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: