torsdag 1 maj 2014

Nästa år kommer vi tillbaka hem igen!!!

Godmorgon!!!
 
Då är det då Maj och vår igen, eller vad det nu kallas detta gråtrista väder som vi har här hos oss.
Men jag ska väl inte gnälla för på vissa ställen har landet fått snö....
Stackars alla fina växter som nu börjat gro och blomma!!!

Valborgsfirande på Hågelby.

Vilken tur att jag tog på mig vinterjacka för det var sååå kallt.
Elden tog inte riktigt fart och flera med besökarna gick efter en stund,
men tydligen ska de fått igång elden till slut.
Jag måste erkänna att förra gången vi firade Valborg på Hågelby var det
mysigare. Den gången var det show med både sång och akrobatik
när de tände elden och skrammeltåg.
Lite kul var det att få mysa med mina älsklingar i alla fall.

Så nästa år kommer vi tillbaka igen hem till Uttran där man kommer nära och
ser både elden och fyrverkerierna.




Så fina hjärtan!!!

Hågelby parken har en mysig hantverksbod där jag fann dessa fina.
Skulle vilja ha dem alla i en korg på liknande sätt.


Dags att fylla på kaffekoppen. Idag blir det en riktig mys dag...

Vad har ni för planer?

Hur som helst - Hoppas ni får en toppen dag!!!

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: