torsdag 8 maj 2014

På Turkisk mark!!!

Hej!!!

Vi är framme i Turkiet efter en ganska lång och knölig omväg till Antalya
i stället för Gazipaza på grund av några tillstånd för Fritidsresor.
Tråkigast här är att det regnat idag....
 Men annars är allt bra området toppen och maten var kanon bra.

Victoria Secret fick även mig som kund imorse - jag fastnade för 6
olika läppglans. Än så länge känns de bra....


Vi har mest ätit mat och kollat av Pascha Bay som område idag.
Om bara vädret bjuder upp till lite dans kommer allt bli sååå bra.
Sol och värme är liksom min grej!!!





Maten har varit så himla bra om ska jag fortsätta äta så här mycket kommer jag rulla hem nästa vecka.


Lite Bamse och hans vänner!!!









Sov Gott - Dröm sött!!!

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: