fredag 9 maj 2014

Snälla väder... Guden!!!


Hej!
  
Det regnar här i Konakli dag.......och inte lite heller, det är skyfall.
Varje gång man går ut blir man duschad med kläderna på.

Efter dansskolan var vi så genomfrusna så att vi nästan skakade.
Liten kändes sig lite hängig när vi kom upp i lägenheten och somnade.
Hoppas det är bortblåst när hon vaknar.....


Snälla väder... Guden!!! 

Bara lite sol och värme.....
Tack!!!
Amen!!!


Mina och dagens bästa Solskens Klick!!!

När Liten sov drömde jag om sol och värme. Jag hittade dagens solskens klick hos Nelly.
Visst får man solskenskänsla av dessa fina ting....???



Lets Dance final i kväll.

Vem håller ni på?
Jag hejar på Benjamin även om jag tycker att Steffo verkar urskön.
Måste erkänna att jag gärna hade velat se finalen... kanske kan vi se den i datorn...
 

Funderar starkt på att klaga på våra finska grannar för de för en massa liv hela tiden.
05:45 i morse drog de möbler i hela lägenheten. Runt 7 tiden körde de barnvagn över tröskeln till altanen med skrikande unge och förälder. Idag välter de stolar, stojar, skriker och dunkar i väggen  åtskilliga gånger.....
Hotell och Hänsyn???
Vi vill inte flytta men de kan åka hem...... Häxan Surtant har precis talat!!!!

See you soon!!!

Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: