tisdag 30 september 2014

I min värld har hela dagen känts som fredag..

Hej på er alla!.

Vet faktiskt inte vad som varit felet med mig men i min värld har hela dagen känts som fredag.
Tänk om det ändå varit sant. 

Fotografering på jobbet.

Ni anar hur skönt det är att vi bara tar gruppbild för allt och alla är helt uppspelta precis som de dagar vi firar Lucia. Egentligen tycker jag att vi även ska ta bort fotograferingen av hela grupper men det är nog långt borta innan min kommun tar detta gissel.

Lunch på egen hand.

Jag var bara så värd att få äta god lunch i lugn och ro i centrum idag.
Tur för mig att jag unnade mig den för ack vilken fart det var när Ateljen var öppen efter lunch.


18 barn som kom och gick .

18 barn som kom och gick ur olika aktiviteter under 90 minuter är inte illa pinkat.
Alla fick hålla på så länge de ville och det var flera olika aktiviteter i de olika hörnorna i ateljen.
Underbart!

Gemensam momentmålningen mellan barn och föräldrar levde vidare.
Idag dekorerades målningen med löv och diverse ting som barn kunde komma på.


Klockan är slagen och säger att det är dags att hämta gympa tjejer i Tullinge.

Må så gott!!!

Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: