lördag 4 oktober 2014

Gränslös kärlek från underbara barn.

Hej på er!

Jag kan inte riktigt förstå att veckan som kändes så omöjligt lång äntligen tog helg.
Fredagen blev en riktigt bra dag kändes som jag gick runt och trallade hela dagen.

Mitt lycko tralla rus började redan när vi var i parken med jobbet idag.
Gränslös kärlek från underbara barn. Ni är så fantastiska alla fina barn.


Höstens vackraste krona.


Får man inte en krona på huvudet kan man få en i sanden.
Tack *!


Hockeymatch.

Överaskningsmatch hemma mot Trångsund slutade med vinst 8-0.
En trevlig match med fin spel av mina favoriter.


Kanelbullar på kanelbullensdag.

Jag gör ett nytt försök att få till kanelbullar dagen till ära. Försökte börja redan igår men då blev det
hockeymatch. Men så är ju livet, det blir sällan som man tänkt.
Håller tummarna för att de blir så där mumsiga som jag önskar....


Ät nu massor med bullar idag för det tänker jag göra.

Kram på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: