fredag 31 oktober 2014

Happy Halloween...

Hej på er alla läskiga människor.

Har ni varit runt och spökat?
Hemma hos mig var det ganska få spöken som kom tur för oss för då fick vi mera godis....

Till slut km helgen äntligen vilket jag verkligen behövde... för denna vecka har varit lite tung.

Ghost Invite Cup fick bara ett snabbt besök av mig idag då Flempan spelade på förmiddagen då jag jobbade. Men Tilda skulle hämtas hem från hallen. Hur som helst går det riktigt bra för mitt favolag.
Vinst idag igen...
Heja Heja!!!


Tråkigt nog vann inte Tilda något på lottdragningen som hon så gärna önskat.
Det fanns ett super stort gose lamm. Dagens turgubbe blev Lillen som vann både lammet och kaffemaskinen. Grattis Lillen!!!



Min lilla Tös hade super lockigt hår idag efter gårdagens klätterfläta.


Årets första flaska glögg införskaffad tyvärr så blev det ingen smakning.
Imorgon ska jag minsann provsmaka.
 Jag har nämligen hört att Blossas årgångs glögg ska vara ganska bra.



Så mina fina, godiset är slut, vinet urdrucket, utröstningen i idol avklarad då väntar bara kudden.

Godnatt alla fina Spöken...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: