fredag 10 oktober 2014

Inte som sin mor inte.

Hej Fredagsfirare!

Det blev ytterligare en dag hemma. Tilda kom hem igår med huvudvärk och var gnällig.
En av hennes nära vänner hade också haft ont i huvudet och blivit sjuk.
Tilda ville inte ringa efter mig för de hade bad i skolan och så var det första gången hon skulle få gå
hem helt ensam från skolan och det ville hon så gärna.
Gullungen!

Det är ju ganska klart egentligen när jag tänker efter att få gå hem alldeles själv.
En milstolpe till att passera i vår lilla frökens liv.

Senare på kvällen blev Tilda allt risigare. Så idag blev en vabb dag jag som sett fram emot att
jobba.


Botkyrka kommun - Hur tänkte ni egentligen?

Jag tror minsann att varenda Tumba och Tullinge bo ogillar er skarpt efter er avstängning av delar av vägen där emellan. Alltså dessa köer gör mig helt galen och till råga på allt så har de anställt flaggvakter trots att de har trafikljus för att se till att vi sköter oss.
Hur var det nu Botkyrka - Långt ifrån Lagom eller?
Grrr!!!


Inte som sin mor inte.

Bra initiativ Tilda att börja tanka redan nu. Själv var jag ruskigt sen i denna utvecklingsfas kan jag lova tror nog att körkortet funnit i över 20 år innan jag äntligen tog mig i kragen.
Vet inte varför men jag har alltid avskytt lukten av bensin och smuts.
Pluspoäng till dig Tilda!!!


Kärlek mellan T och A.

De har något speciellt de här två Tilda och Anaheim. Anaheim som var så rädd och bet alla som försökte klappa honom gosar med Tilda varje dag. Anis myser ihop sig om han hör Tildas röst och vill komma upp. Så duktig är är Tilda som fått vår lilla hamster så tam.


Bästa dagen på veckan är här nu så skönt. Snart dags för fredags mys...

Kramis!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: