torsdag 2 oktober 2014

Kram på er alla Sötisar!!!

Hej!

Imorgon är det fredag vilket jag tycker är så himla skönt.

Visättra och hockey igen.

Det var dags igen för mig att åka med Marcel till Visättra.
Tilda och jag som inte hann hem innan vi skulle åka stannade på vägen och köpte med oss gofika.
Jag valde AKO chokladkola, samma som i söndags när vi var på bio.


Flempan gänget kollar in.

Den super fula tacklingen som lagets tränare (som även spelar i Alaget) råkade ut för i helgen.
Vilken tur att det gick så bra som det gjorde för den var allt annat än okej.

Storbildsskärm...



 Drömhusets coolaste lack...

Att Drömhuset har både coola och fina grejer känner många redan till men har ni hunnit se dessa ursnygga flaskor med nagellack? Jag inte låta bli att klicka hem 2 färger bara för att de var så snygga.


Det händer nya saker hela tiden....

Det är verkligen så att det händer nya saker hela tiden i Ateljen. Hälften kommer upp bloggen och min sida på facebook Kreativa Kamilla.





Ikväll måste mina blå stänga av tidigare för jag är så trött i nattmössan när klockan ringer på morgonen. 

Kram på er alla Sötisar!!!

Kram Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: