söndag 19 oktober 2014

My weekend is already over.

Hello!

My weekend is already over.

Jisses vad den har varit intensiv med massor med saker. Tilda sa för en stund sedan att hon tyckte  hon haft en super helg. Skönt när jag snurrat runt och vridit både in och ut på mig själv.
Bra jobbat lilla Jag!

Gympatjejerna har tränat och myst tillsammans hos en av tränarna igår.
Super kul tyckte Tilda att det var. Att sitta i piksittande i över 18 sekunder tror jag inte det är många som fixar. Piksittandet var en av de nya utmaningarna på Tildas gympalapp tro det eller ej, hon klarade över 18 sek och fick med sig märke till klaralappen.
Sjukt stolt mamma.


Borta match i Järna en lördag kväll.
Sådär kul när jag var så sugen på att se hela premiärprogrammet av "Så mycket bättre".
Men det var en bra match 5-1 till Flempan och min målis spelade riktigt bra.
Kul!



Exclusive Stars
Exclusive Stars mötes som goda vänner efter helgens match mot varandra.
Härligt att se dem tillsammans efter slutsignalen.
"Hockeystjärnor" Marcel, Niklas och Rasmus.


Fika med mina fina klasskompisar.

Så roligt det var att få träffa mina fina vänner från lärarutbildningen igen.
Jag hade så gärna varit med er hela helgen. Tänk vad vi har gått igenom tillsammans under 3,5 år.
Tack för allt stöd, alla skratt och alla kaffekoppar vi druckit tillsammans Agneta, Githa, Jessica och Annika. Nästa gång får ni allt stå ut med mig hela tiden för jag skulle så gärna busat med er hela helgen.

Vetekatten bjöd på goda bullar och gott kaffe precis som de alltid gör.


Shopping i Huddinge med Tilda medan Lillprins tränade hockey i flera timmar.
Jag handlade troll som jag fortfarande 40+ är storm förtjust i. Skönt att de jag köpte stödde barncancerfonden.



Så var det ju nya naglarna också innan jag stänger ner bloggen för idag.
Jag är så sjukt nöjd men det säger jag ju nästan varje gång.
Tack Monica! Du kan verkligen du!



Godnatt alla Sötisar!

Puss och Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: