torsdag 23 oktober 2014

Självklart blev det hemringning....

Hej!
 
Har ni gått och lagt er eller är ni som jag uppe och nattsudda?

Idag var jag en riktigt dålig mamma som skickade iväg Tilda till skolan med huvudvärk.
Tårar från dottern och ett dåligt samvete som hette duga hos mamman.
Självklart blev det hemringning vilket jag hade på känn redan när jag tog bilen mot jobbet imorse.
Men hur dum får jag bli som mamma egentligen? Varför lever vi alltid med detta dåliga samvete inför vad jobben ska tycka när om en när man är borta från jobbet?
Jag förstår inte... varje gång lovar jag mig själv att inte känna mig illa till mods utan sätta mig och min familj främst men ändå kommer det dåliga samvetet som ett brev på posten.

Efter några timmars sömn var vi på banan igen och spökkläder och sminkningar testades i massor.


Pepparkakor är alltid godast långt för jul. Jag kunde inte låta bli att öppna paketen.
Tänk om jag hade haft lite glögg till pepprisarna.
Så super gott med mysfaktor på över 100 minst.


 Sov gott - Vi ses imorgon!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: