lördag 4 oktober 2014

Självklart blev det kanelbullar här hemma....

Hej från mitt hörn!

Jo men visst blev det kanelbullar hemma hos mig i massor.
Hur gott  är det inte med alldeles nybakade bullar och kall mjölk?
Ganska svårslaget måste jag nog säga.
Självklart så var mina killar tvungna att gnälla lite på smaken en ville ha mera kanel och den andre sonen ville ha mindre. Hur som helst så smällde de i sig så det nästan sprutade bullar genom öronen på dem.


Stolt gympatjej.

Tilda och hennes kompis var så stolta idag när de fick sin belöning av gympatränarna.
De klarade först av alla de 5 kunskapskrav som tränarna satt för gruppen.
Så duktiga de blivit på bara de veckor de kört denna säsong.
Idag hade min tjej lärt sig flickis. Gissa om hennes mamma var stolt?


Snart dags för god middag med lite rött till.
Så härligt att bara mysa omkring här hemma i gosebrallorna.

Kram och Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: