tisdag 21 oktober 2014

Time to say goodnight!

Tja Tja Bloggen!

Igår när jag satte mig med datorn i knäet var jag alldeles för trött för att få till inlägget
så jag hoppade det helt enkelt.
Så nu har jag klurat en stund på var jag ska börja...

Firade ledig måndag med lite rose´.
Precis vad jag behövde efter helgen som varit. Jag som blivit ett stort Persbrant fans
kikade på Hypnotisören i söndagskväll. Filmen var i läskigaste laget för mig men bra var den allt.


Återbesök med foten igen.
Igår var jag ledig för att åter igen gå tillbaka och visa upp foten.
Min läkare är lite knölig kan jag allt säga. Om hans kollega fått ta över mig efter i somras hade foten redan varit opererad och klar. Tänk att de tänker så olika och arbetar på samma klinik.
Newromet sitter där det sitter och blir inte bättre. Grrr!


Lunch på Anna Giertz cafe med mitt stora hjärta.
 Jag åt en mandelfisk med kokt potatis med en ljuvligt god sås.



Måndagar är bästa dagen i vår familj.
Inga träningar bara vara, mysa och leka med kompisar.
En dag för återhämtning och energiboost helt enkelt.


Vet ni alla fina där ute jag är lite slut i huvudet idag så jag säger.
Time to say goodnight!!!

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: