onsdag 8 oktober 2014

Vardagsproblem när de är som störst...

Hej!

Men oj vad det regnar idag! En riktigt ruskig dag med andra ord.
Igår eftermiddag gick jag äntligen till läkaren med mina utslag som jag kliar sönder.
Läkaren trodde eller som han sa nästan säker att de är virus eller stress utslag.
Vadå nästan säker?? virus eller stress är ganska olika orsak tycker jag.
När jag berättade att jag arbetar på förskola sa läkaren att då det vara en kombination mellan virus eller stress. Vimsig stackare...hur som helst fick jag en rad krämer och antibiotika och skulle vara hemma i 2 dagar om de skulle smitta...Vårdcentraler är verkligen inte mina favoriter ställen.


Hockey för Marcel - jobb för mig.

Jag var duktig igår och tog datorn med mig och jobbade medan Marcel tränade.
För första gången på länge kändes det som om tiden i Visättra inte var så lång.
Funderar på att ta med mig jobbmaterial flera gånger men jag som har en lite större bärbardator 
behöver en fiffig datorväska för min Malene Birger är stor med fixar inte tyngden.

Ateljen igår.

Skapade egna bon till igelkottarna som sover 3 månader under jorden.
"Var gör du medans jag sover?"



Fiber på G.

Hoppsan, blev nästan väckta i morse av grävkillarna som ska gräva för att lägga ner fiber på min gata i stan eller min gata här i byn...
Bilen skulle flyttas vilket var enkelt svårare var det att komma ut till bilen när vår uppfart var ett stort brett dike fullt med vatten. Tur att grannens bilar inte stod på sin parkering så vi kunde hoppa över muren.

Vardagsproblem när de är som störst....eller inte??


Tror nog att jag kryper upp i mitt favohörn med en god bok och lyssnar på regnet.

Kram på er alla! Vi hörs och ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: