fredag 24 oktober 2014

Vid tvekan, ställ dig frågan....

Hej!
 
Åh!  Vad jag är glad att det är fredag och en lugn hemma fredag dessutom.
Snart börjar idol och fredagsmyset ska snart förberedas och plockas fram.
Så underbart!

Mötena avlöste varandra i förmiddags, kan inte låta bli att känna att dessa fredagar ger mig
en sådan jobbenergikick om det nu finns något som heter så.



Gofika på lunchen.
En kollega fyllde år igår och bjöd på supergod fika.
Tur för fikamonstret Kamilla att det fanns kvar även idag.


Sminkösen.
Tror att jag kommit underfund med vad Tilda kommer pyssla med när hon blir stor - sminkös.
Även idag har hon sminkat till sig med vanligt smink till en Halloween varelse.
Sötnos får jag nog inte säga när hon ska se läskig ut. Men jag säger Sötnos i allafall.


Njut nu av en fantastisk fredagskväll för det tänker jag göra.

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: