torsdag 6 november 2014

Årets snökojor är redan påbörjade.

Godkväll.

Jag vaknade nog till liv lite i eftermiddags efter min deppiga förmiddag.
Drömde mig bort med Fritidsresors nya katalog - Tänk om jag bara kunde ta och dra till solen NU.
Hur skönt skulle inte det vara? Att bara dra utan några bekymmer eller känslor av otillräcklighet.
Det skulle vara så himla härligt.... Ja Tack, jag åker så gärna till Italien.


Ljusen brinner här hemma ikväll igen. Jag skulle inte klara mig utan mina ljus i hela huset.
Det tar sin lilla tid att gå runt och tända dem. Men mysigt blir det och det gillar jag.


Årets snökojor är redan påbörjade.
Att bygga snökojor tillsammans är något som vi alltid gör varje vinter.
Jag bara älskar att vara ute i snön.
Wille och Tilda startade upp bygget trots att vi inte har så mycket snö ännu.

 
 Jippi, jag var feberfri ikväll.
 Nu ska bara örat bli som vanligt igen. Så jag sliper gissa vad nära och kära säger.

Ha det bäst vi ses imorgon igen.....

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: