tisdag 4 november 2014

Beslutsångest brukar inte drabba mig.

Hej!

Hemma från jobbet idag med feber och lock eller mer som om någon sänkt ljudet i öronen
för jag hör dåligt. Trist att känna sig halvhängig. Hoppas det vänder snart!

Dagens Vill Ha...

Såhär i höstmörkret tycker jag det är lite roligare med glada muggar och koppar.
Idag snöade jag in på porslin från PIP Studio hos Syster Lycklig.
Beslutsångest brukar inte drabba mig men nu har den slagit till ordentligt på riktigt.

Vilken hade ni valt?


Jag gillar formen på de lite kantiga faten men mönstret mer på de runda fatens koppar.
Hmm! Det lutar mest åt den rosa fågeln. Få ta mig en funderare helt enkelt...
Fin namnsdag paket blir det till mig i alla fall. På fredag står det Ingela i almanackan, inte mitt favorit namn för när jag var liten retade mina kära syskon mig varje gång namnet kom på tal.


Regna inte bort där ute nu...

Kram!!!

1 kommentar:

  1. Grattis till Tilda och jo man måste få vara stolt och visa det när ens barn har gjort något bra!
    Grattis till Din duktiga son och sträck på dig :-)
    Hur gammal är din son? Min är 10
    Och spelar också hockey

    Hoppas att du känner sig bättre
    Jag hade nog valt den röda aktiga koppen

    Krya på dig
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: