tisdag 11 november 2014

Det händer grejer hela tiden.

Hej!

Jag tittar bara in för att säga HEJ!.
Är trött som bara den idag.
Jag borde faktiskt sova för länge sedan säger mina ögonlock men
det där med sömn är jag inte alls bra på.

Igår firade vi vår Tilda igen denna gången med farmor och farfar.
Spaaks Princess stubbar och tårtor är super goda.



Det händer grejer hela tiden på jobbet.
Idag jobbade jag med förskolans 3 åringar i deras projekt "Sagan om Pannkakan".
Grisen var utgångspunkten idag vilken skapades med papir mache.
Vilken Lycka det är att få arbeta med alla dessa fina barn.


Balla brallor eller?
Ni vet ju redan att jag har en crush på hjärtan. Gissa om jag blev helt såld på dessa ur snygga jeans?
Vad tycker ni balla eller too much? Byxorna finns här hos Nelly.



Så nu alla fina Sötnosar säger jag Godnatt.

Kramis!

2 kommentarer:

  1. Tårtan hade ju inte suttit fel hehe ! och din blogg är vädligt fin, önskar jag med var duktig på att fixa och trixa haha. kram.

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: