onsdag 19 november 2014

En hemma dag för mig och Tilda.

Hej.

Det blev en hemma dag för mig och Tilda idag. Min fot behövde vila sig och gå hälften av alla steg jag brukar gå minst. Tilda behövde få ta avsked av Anaheim på bästa sätt.

Robert var ledig idag och skulle mot stan för att laga mobiltelefoner så vi åkte med för att fixa inför
begravningen. Tilda visade mig en adventskalender hon önskar sig från BodyShop.....det hon inte vet att hennes mamma redan planerat köpa en sådan till henne. Lasse Maja böckerna läser Tilda på löpande band och behöver snart nya för att hänga med i hennes takt.


En fika hann vi med medan telefonerna fick nya skärmar. Cheescake och jag, vi har en crasch.


Foten mår bättre när den får vila men jag blir galen när jag inte gör något vettigt.

Anaheim är begraven, men han var alldeles för fin för att tryckas ihop i detta inlägg.

Kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: