onsdag 5 november 2014

Glögg ska ju vara röd eller hur?

Godmorgon.

Trots att jag varit uppe med tuppen för att inte missa utvecklingssamtalet med Wille i skolan
så är jag fortfarande så trött. Det var skönt att höra att det går uppåt i de flesta ämnena för efter sommaren blir det gymnasiet för vår William.
Vår lilla Puffen börjar bli stor på riktigt nu.

Hör dåligt och öronen känns konstiga särskilt mitt högra. Vad är nu detta? Jag är småfebrig och halvrisig plus detta med öronen. Enligt vårdguiden kan det vara öroninflammation men så länge inte smärta finns i öronen eller de runnit är det bara att vänta och se någon dag till innan doktor Krall får kika på mig.

Julade mig ordentligt igår.

Jag blev så sugen på julmust igår. Fast jag egentligen tycker att det räcker med bara några klunkar för att få bubbelkänslan. Den känslan jag minns från när jag var liten och satt i morfars knä på julafton.


Blossas årgångsglögg 2014 - check.

Jag säger som de flesta att det lät konstigt med lavendel i glögg. 
Nja, säger jag. Det som jag inte gillade var att glöggen var vit.... glögg ska ju vara röd eller hur?
Smaken var helt okej men fler flaskor av denna köper jag inte.


Bloggutmaning.

Jag är med i en bloggutmaning Nära hos Tatajani.
Kika gärna in och titta på hur olika Nära tolkas.


Hoppas att ni alla får en fin dag!

Kramis.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: