fredag 21 november 2014

Jag måste nog inse att jag börjar bli TANT...

Hej.

Så var fredagen här igen. 
Min fredag började tidigt med möte i utvecklingsgruppen i Salem.
De mötena är så givande och intressanta, jag känner mig klok som 2 när jag går därifrån.

Igår var Tilda och jag med Marre på hockeyn. Det var så kul att se Marcel och hans måliskompis
vara med på AJ träningen. De var så söta bland alla stora spelarna.
Tror det eller ej, de var riktigt duktiga och gjorde verkligen inte bort sig.
Heja Marcel och Marcus!!!


Anaheim´s kors är färdigmålat.
Det är så fint att titta ut genom de stora fönsterna i vardagsrummet och se solcellslampan lysa
för vår lilla hamster. Imorgon kommer även korset på plats hos Anis.
Miss you Anaheim.


Gymnasiemässan.
 Ja ni hörde rätt gymnasiemässan. Jag kan inte riktigt förstå att vår Wille ska börja gymnasiet efter
sommaren. Idag var han och besökte mässan med skolan. Det är skönt att William bestämt linje
och att nu återstår det att besöka de skolor han är intresserad av.
Liten blir stor och jag måste nog inse att jag börjar bli TANT...


Tröstgodis till mig själv.
Igår hade jag en bajsdag. Jag kände bara att nu är måttet rågat. Som tur är finns det några fina godisar på mitt jobb som är så vänliga och omtänksamma.
 Tack fina kollegor - ni vet själva med er vilka ni är. Jag skriver inga namn så känner ingen sig glömd. Fina saker piggar alltid upp en shoppingtant som mig.



Önskar er alla fina bloggisar en toppen kväll. 

Pussar och Kramar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: