torsdag 27 november 2014

Julat mig lite grand.

Godmorgon.

Idag känns det som det är lite ljusare ute igen vilket är skönt för igår låg dimman tät hela dagen.
Hoppas ljuset håller i sig hela dagen. Jag har fortfarande feber så för mig blir det en hemmadag i soffan. Måste bara kurera mig ordentligt så jag orkar med kvällens gymnasiebesök på Grillska gymnasiet med Wille.

Säger det igen - Hjälp vad tiden gick fort! Min lilla Wille ska börja gymnasiet efter sommaren.

Julat mig lite grand.

Till helgen är det redan första advent. Efter en dag med datorn i knäet har jag kikat in hos många fina bloggar som visar adventsbilder och mys. Så nu är jag laddad och börjat planera för advent även hemma hos mig. Shoppade lite fint hos Knorkan till mitt lilla hem. Änglavingarna är så fina tycker jag.




























Gårdagens försök till att bli friskare.

Försöket gick inget vidare för jag blev inte varken bättre eller snyggare........
Kanske inte så konstigt heller för vem blir till det bättre av att kladda svart lera i ansiktet som stinker?
Hmmm. Nästa gång jag testar ansiktsmask få det bli en som doftar gott, känns skön och gör underverk.


Dags att bädda ner mig igen.

Kramis.

2 kommentarer:

  1. Gårdagen var verkligen trist så vi får njuta av dagen istället. Ingen sol här men ljusare än igår. Hoppas du kryar på dig snart. Inge skoj att va sjuk. Mysigt med adventspynt. Jag ska ta tag i det i helgen.
    Kram Carola

    SvaraRadera
  2. Mina (väldigt få) julsaker står i hallen de åker upp på lördag!
    Min äldsta är 10 och jag tycker den tiden gått fort...
    Krya på dig
    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: