söndag 16 november 2014

Julskyltningen redan i gång för fullt.

Hej igen.

Hur mår ni där ute?
Jag mår så himla bra förutom foten men den är ju ett kapitel i sig.

Sovmorgon bjöds jag på i morse vilket var så välbehövligt.
Därefter tog Tilda och jag tåget in till stan. Tilda var så sugen på att
shoppa upp sina pengar hon fick när hon fyllde år.

I stan är julskyltningen redan i gång för fullt. Visst är det mysigt men jag
kan nog erkänna att det känns lite tidigt. När jag var lite var det en stor happening
att vid advent gå på julskyltningen i lilla Nybro.


Gissa butiken...

Här inne doftar det nästan mera parfym än vad det gör på Victoria Secret vilket säger ganska mycket.
Hur som helst gillar mina killar kläder här ifrån så butiken brukar få besök av mig när jag är i Gallerian.
Jag köpte lite tröjor till killarna vilket alltid går åt.
Rätt svar = Hollister.


Tilda hittade vad hon sökte och är så nöjd här hemma. Störst slår nog Ipad fodralet från Victoria Secret som hon letat efter flera gånger.

Dagens Kamilla Vill Ha.

Kommer från väskbutikerna på NK. Jag sugen på en höstig väska och har letat länge utan att veta vad jag tycker. Idag såg jag en röd så snygg från Longchamp.
Den är så fin men rött är svårt när plånboken säger att jag inte kan få två.


Tomtar och granar överallt.

NK har verkligen julat till sig för tomtarna och deras granar är redan pyntade.
Snön måste komma för att jag ska börja få julfeeling och börja längta.
Skyltfönsterna är redan julpyntade och fina.


Jultomten är på plats i stora entre´n för att krama och ta emot barnens önskningar.


Laddat för myskvällar med en massa nytt the från NK kaffe och tehandel.


Ny mössa till Marcel som var hemma funkade med Tilda som modell, smsbilder och telefon.
New York mössan utan tofs blev det till slut.


Till slut så väntar nu alla tvätthögar på att jag äntligen ska ta tag i dem.
Så nu finns det ingen återvändo... Lets do it!!!


Puss och Kram!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: