tisdag 25 november 2014

Mina super krafter tog slut.

Hej Hej.
 
Trist tisdag brukar det ju heta men inte för oss tisdagsbarn som sägs alltid ska skratta.
Vet inte om jag skrattat så mycket idag men glad som attan blev jag jag fick ta del av solen igen.
Jag blev nästan bländad och det var verkligen inte igår jag fick kisa mot solen.
Tack Solen.


Kärleksmums är en av mina favoritkakor.
 Igår blev vi söndagssugna så vi smällde ihop en god kaka till kvällsfikat.
Tråkigt bara att de försvinner lika fort som de blivit klara för hemma hos mig bor det en
hel drös fikamonster.



Selfies är jag verkligen hel bedrövlig på.
Finns det någon vänlig själ som kan ge mig en snabbkurs?
Jag var på återbesök med foten idag på eftermiddagen. Min läkare och hans kollega är inte överens om min fot. Visst låter det helt galet....En sak är säkert att jag tror mer på min läkares kollega som är inne på samma linje som jag. Lex Maria anmälan är inte långt borta.... då kollegan och de naprapater jag besökt säger att tåleden är skadad och att nervknutan ska bort för en god läkning.
Mina super krafter tog slut idag inte nog med det så fick jag feber igen....
Kastar snart in handduken men så menar jag inte bara att jag blir tokig på allt knas.


Pannkakan projektet och Grisarna.
Vilken glädje det är att arbeta med 3åringarna i deras projekt.
Jag bara ler när jag tänker på allt vi gjort och hittat på tillsammans.


Ha en skön kväll, See you tomorrow.

Puss på er alla.

3 kommentarer:

  1. Wow vilka fina saker ni gjort. Gillar den stora rosa. En sån skulle jag vilja ha hemma.
    Barn är ju härliga. Dom kan verkligen få en att le. Deras livsglädje är underbar.
    Ha en fin dag.
    Kram Carola

    SvaraRadera
  2. Kul att ha hittat till dig föresten :-)
    Kikar in igen.
    //Carola

    SvaraRadera
  3. Ja solen! Underbara solen, tänk att man har fått se den nu, började nästan undra vart den hade tagit vägen... Och du, den där selfiekursen hakar jag gärna med på :). Förstår inte hur "alla" lyckas.

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: