måndag 24 november 2014

Old ways won´t open new doors.

Hej Hopp.

Jisses vad det är grått och trist väder hela tiden. Det känns verkligen som om solen aldrig går upp om dagarna. Hemma hos mig blåste det nästan storm samtidigt som det småregnade hela dagen.
Bu för detta väder!

Lyx lunch för mig själv.
Lyxade till det med en god smörgås, latte och chokladboll på Salems konditori idag.
Visa dagar behöver jag bara få komma iväg från jobbet och rensa skallen.
Idag var det en sådan dag när alla tankar och influenser snurrade så det var så skönt att mysa en stund själv innan nästa möte tog vid.




By Malene Birger och jag.
Vissa saker bara faller oss människor i smaken, så är det med by Malene Birger och jag.
Jag tycker att de har helt fantastiskt snygga grejer.
Så till tomten säger jag JA TACK jag har varit snäll.


Dagens kloka ord.



Nu tänker vi baka lite gott till kvälls fikat här hemma.

Vi hörs senare...

Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: