lördag 15 november 2014

Så mycket bättre lördag

Hej.

Så mycket bättre lördag än min blir det nog inte idag.
Dagen började med en skön och så välbehövlig sovmorgon för min del.
Tilda åkte på sin lördagsträning, Robert åkte och kastade skräp på återvinningen, killarna
sov och jag drack kaffe och kikade in i mina favoritbutiker på nätet.

Hittade en ny adventsljusstake, armband och sjal från Ellis Corner.


Flempan gänget har vilohelg men inte Marcel som hade Bjurlingträning på Lidingö.
Idag hade Marre med sig en kompis som skytt vilket var tur för Lidingö hade missat fixa skyttar.
Extra kul var det att träffa Anna som är mamma till en målis som Marcel varit lagkompis med.
Stars gänget är så duktiga allihopa. Roligt också att de är så goda vänner flera av dem.



Min egna skål med lördagsgodis.
Smågodis är så gott hur skulle jag någonsin säga nej till dessa underbara småbitar?


Sov Gott...

Kram...

1 kommentar:

Namn:
Email:
Blogg: