lördag 1 november 2014

Tilda är stormförtjust i Sebastian.

Hej på er!

Förutom att min hals inte mår så bra så har jag hunnit åka en hel del bil
 och kikat på Ghost Invite Cup.

Flempan är obesegrade i cupen vilken går in på slutspelsdagen imorgon.
Helt makalösa är de faktiskt.


Dagens guldstjärna går utan tvekan till Sebastian Linder i Flempan som igår vann det stora lammet som Tilda spanade in redan första stund lammet kom till Visättra.
Idag gav denna fantastiska 12 åriga kille bort lammet till Tilda för han tyckte att Tilda blev så ledsen när det var han som vann lammet.
Det finns inte många 12åriga killar som har så goda hjärtan. All kärlek till dig Sebbe. Du har verkligen ett hjärta av guld.Tilda är så glad och lycklig att hon döpt lammet till Sebastian.



För mig blir det en tidig kväll så jag kanske orkar stå på benen imorgon.
Fixa inför Tildas födelsedag och hockeymatcher står på mitt schema.

Så nu säger jag Natti Natti!!!

Pussar!!!

1 kommentar:

  1. Jag kan bara instämma med din farmor om svetten ;-)
    Det var väl verkligen jättefint av honom att ge bort lammet...

    Jag spenderar också en hel del timmar i ishallen men roligt är det!

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: