fredag 14 november 2014

Tjuvstartade med pepparkakor.

Hej! 

Denna veckan har varit på tok för tuff för mig så nu måste jag erkänna att jag känner mig
extra stolt som klarade mig igenom den utan att ramla omkull.
Ikväll kommer soffan, vinet och fredagsmyset smaka extra bäst.

Tjuvstartade med pepparkakor till kaffet.
Tänk att ibland är pepparkakor bara helt rätt och andra gånger bara äckel päckel, varför är det så?


Tilda och hennes kompis gjorde de mest äckliga smootisarna när de lekte en challenge lek.
Nästan kräk varning när goda och äckliga ingredienser blandades hej vilt.


Foten igen.

Nu var det länge sedan jag talade om min fot dels för att den funkat ganska bra förutom hammartån
som blev fel i leden efter operationen. Men hanterbart skulle jag säga de flesta stunderna.
 Mortons Newromet lever sitt eget liv men läkaren sa att vi skulle avvakta.
Däremot så spökar skruven i foten från denna vecka vilket gör att jag att jag haltar och foten värker.
Att stå på tå funkar inte längre samt att jag ogärna kliver ner på trampdynan.
Sjuksystern på kliniken tyckte jag skulle vila foten i helgen och ringa tillbaka på måndag om skruven
fortfarande knasar sig.

GRRR!!!


Gustav Gris kompis börjar bli en riktig gris nu.

Arbetet med 3åringarnas projekt går vidare. Denna veckan har grisen skapats med ballong och tapetklister. Igår målade vi grisen i grisrosafärg...Några barn skapade även små grisbebisar.



Tack för denna veckan Månen!
 
Nu önskar jag er alla en toppen bra fredag.

Puss Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: