tisdag 23 december 2014

Bara ett litet HEJ.

Godmorgon.

Jag är uppe tidigt för jag måste iväg och hämta sista klapparna. Sedan blir det att åka mot Småland efter lunch för i år blir det jul i Småland bland skogarna. Mamma fyller 70 år på julafton vilket ska firas med nära och kära.

Veteranmatch för Robert mot Åkers tror jag att det var hann vi med i söndagskväll.
Tyvärr förlust. Jag är mest rädd att de ska göra illa sig.


Tilda gympade igår kväll annars har det mest varit julfixande hit och dit.


Pepparkakscheesecake med lingon till kvällens uppesittarkväll bakad. Nu håller jag tummarna att den är lika god som gott det doftade i huset när den var i ugnen.


Popcorn fick nystädat och en lekstund i lekburen. Han är bara för söt.



Njut nu av den dag före dagen D. Nu dags att skynda vidare. Må så gott.

Kramis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: