fredag 12 december 2014

Fullt upp för doktor Jag

Hej från sjukstugan.

Hur mår ni? Har ni varit på Luciafiranden idag?



Igår firades det med barnen på jobbet och idag firade mina stora barns skola.
Tilda som går i glasshuset firar på måndag morgon. Nu håller vi tummarna för att Tilda ska bli frisk till dess. Liten var halvskrotig i veckan men det vände om och kom tillbaka på riktigt igår kväll med både hosta och feber. Hemma hos mig har sjukstugan nu 2 sjuklingar.
Fullt upp för doktor Jag med andra ord...

Det är aldrig kul när barnen blir sjuka och missar en massa roliga saker som de sett fram emot.
Imorgon ska Tilda´s gympagrupp på dagläger till Katrineholm...Liten är både ledsen och besviken men det får bli läger en annan gång för min tjej.

Popcorn fick paket idag.

Det är så smidigt att handla allt som behövs till smådjur från ZOO. Idag kom paketen till och med till dörren. Popcorn fick bland annat ett nytt klätterhus tyvärr eller tråkigt nog var huset för högt så sågen fick komma fram för att få till det i hans bur. Tilda blev nöjd hoppas även att Popie är glad och nöjd.


Hos mig börjar redan mörkret falla fast uret inte ens slagit 15:00. När kommer ljuset tillbaka?
Kan inte snön komma snart? Både Wille och jag längtar faktiskt efter att få bygga kojor och åka i backen.

Önskar er alla en underbar fredag.

Puss Puss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: