söndag 21 december 2014

Glöggträning med Flempan.

Hej Hopp.

Nu börjar även denna helg gå mot sitt slut men vet ni vad - det gör ingenting för jag är ledig även imorgon. Jag är faktiskt ledig fram till 7 januari nästa år.

Igår klev jag upp tidig för att åka till Monika och fixa nya naglar.
Monika är bara bäst som vanligt blev jag super nöjd.


Glöggträning med Flempans 01:or.

Flera föräldrar och syskon var modiga att testa på att träna med laget. Självklart var inte jag en av dem, jag hade kissat på mig redan innan jag kommit ut på isen. Marcel byte utrustning med lagkompisen Max som var en riktig klippa i målet.

Marre i nummer 27 var inte så konstig eftersom det var hans nummer i innebandyn.
Stor eloge till Carin, Veronica och Denise som var de enda modiga tjejerna.


Glöggfika och julklappsutdelning.



 Granen har sällskap av lite paket.

Nu är julen inte långt borta. Är ni klara med allt? Vi har några klappar kvar men de löser vi ut på posten så det känns faktiskt lugnt för vår del.




Trevlig 4:e advent på er alla.

Pussar och Kramar...

1 kommentar:

  1. Vad härligt med långledigt! Jag jobbar imon och tisdag men sen blir det några dagar ledigt :-)
    Japp jag är klar med allt inför julen...

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: