måndag 1 december 2014

Kalendrarna är öppnade.

Hej Hej!

Då har det blivit december och snart är julafton här. Jag säger alltid till mig själv att mysa ordentligt av allt vad julen innebär. Men varje gång går månaden för fort för mig.Känns det så för er också?

Kalendrarna är öppnade och jag är så nöjd. Mitt te smakade persika och var super gott.
Tilda min lilla tjej har skapat en egen julkalender till mig. Så fin den är. Nu längtar jag tills imorgon för att få öppna första luckan. Denna är lite annorlunda och börjar den 2:a, allt för att hålla spänningen på topp.


Rask promenad.

Lillprins glömde hämta hem sin syster idag vilket inte gjorde så mycket för då fick jag hoppa i skorna igen och  gå och hämta Tilda. Det var riktigt skönt att promenera när luften var kall och härlig.


Mot Värmdö och hockey om en stund.

Snart dags för att packa ihop oss och åka mot Värmdö för hockeymatch för Flempan gänget.
Heja Heja. Hoppas bara jag hinner hem till Revenge ikväll vilket kan bli snärjigt men hoppas hoppas.

Kramis på er alla!!!

1 kommentar:

  1. Vilken gullig kalender en sån vill jag också ha ;) Jag tycker december blir mer och mer lugn för varje år (tack och lov) det var värre förr när ungarna var små....... så jag lovar dig att det blir bättre och mer tid för njutning längre fram ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera

Namn:
Email:
Blogg: