tisdag 30 december 2014

Kallare att titta på gympaträning än vad det är att vara på hockey.

Hej.

Nu är det nära att 2014 tar slut. Egentligen så skulle jag kanske göra en resume´av mitt 2014.
Den karamellen får jag suga vidare på men tanke är född och det kanske finns något i den tanken.

Kallare att titta på gympaträning än vad det är att vara på hockey i ishallar. Hur är det möjligt?
Hallen där Tilda och hennes gympavänner tränar mätte knappt upp till 15 grader idag.
Vilken tur att jag glömt jobba skorna i bilen så mina fötter inte blivit förfrusna.

Hur som helst så var det kul att kika på alla de duktiga gymnasterna som snurrade både hit och dit.
Jag vill också gympa....fast om jag skulle göra ett försök som i mina gamla dar skulle jag hamna i sjuksängen hela 2015 troligtvis.


Dagens tanke att bära med sig.

- WILLIAM - MARCEL -TILDA-

Jag älskar er allt och lite till.


Kram Kram....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Namn:
Email:
Blogg: